torsdag 9 oktober 2008

Jag förstår inte var all tid tar vägen!

Fattar inte hur alla ni andra hinner uppdatera era bloggar med så mycket fint hela tiden. Jag hinner knappt starta datorn känns det som just nu. Pyssellusten är jättestor just nu men jag hinner inte så mycket, kanske till helgen.


Jag har i alla fall gjort ett par tändsticksaskar jag kan visa.




Den översta ska jag ha i gillestugan, där har jag rött som accentfärg, det står light the fire på den. Den är gjord med enfärgad cardstock och Maja Design Du & jag. Den svarta har jag gett bort, tillsammans med glasunderlägg och en ljuslykta, som en inflyttningspresent. Kompisen som fick dem har mycket svart som accent färg så jag tyckte att det passade.


Lyktan har jag visat förrut. Glasunderläggen har jag gjort av färdiga trästommar från Panduro som är klädda med designark från Basic Grey.

Nu ska jag kolla runt lite hos er andra sedan ska jag på klädparty till en kollega.

Kram, Helen

5 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Ja, vars man får tid att pyssla ifrån.. hm, jag skulle vilja säga att för mig är det så viktigt att få vara kreativ att jag försöker prioritera min tid så att jag har tid att vara det varje dag. ANdra kanske far ut och springer, jag pysslar :-) Jag har heller inga barn och ser inte så mycket på tv på veckorna, och då hinner man mycket.. ;-)

Hannis sa...

Känner igen känslan.
Kommer inte i gång alls just nu=))

Men vad 17?
Du pysslar ju för fullt!
Fina askar!

Kram Hannis

Anonym sa...

Vad fina kort!!
Glasunderläggen tycker jag var riktigt smarta med!!
Åhh klädparty.. det låter spännande! Hoppas att det var trevligt!
Kramis

Anonym sa...

Men vilka fina askar du gjort igen! Du hinner nog pyssla lite mer än oss andra som bara sitter och glor framför datorn... :-)

Svar: Tack! Läste mitt inlägg en gång till nu, och nu kändes den väldigt "tyck-synd-om-oss"... :-)
Det vill jag absolut inte, för vi mår alla bra - det är mer att jag så gärna hade bytt med lillgubben, inte för att han har mått dåligt, utan för att Borrelia låter så okänt och läskigt för mig. Tänkt att hans lilla kropp har haft en bakterie så länge... Nu hoppas jag penicillinet ska få bort det hela, även om det kan ta månader innan det försvinner.

Annika sa...

Super fina askar.

Annika