måndag 27 oktober 2008

Höstlov

Ingen rolig start på höstlovet, jobba hela dagen med huvudvärk, har inte varit någon rolig fröken alls idag. Jag hoppas innerligt att det blir bättre imorgon.

Eftersom jag har fått tips om hur man länkar så måste jag ju prova detta nu. Ellas inspiration har en tävling där man kan vinna dessa fina grytlapparna.






Jag tror faktiskt att jag fick till det här med att länka, tack så mycket Monkan! Vad kul när man kan lära sig nya saker!



I helgen fick jag äntligen till ett örngott med inspiration av Fröken Fräken. Jag kanske skulle ha skissat med blyerts innan men jag var otålig så jag körde igång direkt. Kul var det i alla fall och resultatet blev okej tycker jag.


Nu ska jag se om jag kan ta tag i gardinerna till gillestugan som legat tillklippta väldigt länge nu.


Kram, Helen

5 kommentarer:

Hannis sa...

Resultatet blev okej??
Det blev ju kanonbra!!

Annika sa...

Läckert örngott!

Vill oxå kunna länka så som du, kan du ge tips?

Annika

Monkan sa...

Jättefint örngott, så charmigt. Har du målat eller är det broderat?! Om du broderat, är det för hand eller på maskin? Syd

Efter att jag var på Hem-mässan för några veckor sen så är jag ju såld på en sån kanonmaskin som kan brodera, vilken lycka.

Ja, länkandet går ju lysande! :-) Vad bra!

Anonym sa...

Vilket fint örngott du gjort! Själv har jag äntligen börjat lite pyssel!

Anonym sa...

Vilket superfint örngott! =o)