söndag 22 januari 2012

Fotoutmaning

Hittade en fotoutmaning hos Jenny Bergvall. Tänkte att det kunde vara kul att testa en ny fotoutmaning, hängde på en i somras som jag inte riktigt slutförde men nu tänker jag testa igen, jag kommer precis som Jenny att publicera foton allt eftersom och inte alla i januari.


Jag börjar idag med ett foto på  mig själv (så tolkar i alla fall jag punkt 1). Jag fotade mig själv i hallen en morgon, mössa på har det varit denna "vinter" mest varje dag. Detta är den vinter som jag använt mössa nästan varje dag. Har i mitt vuxna liv oftast tyckt att funktion är viktigare än form men i år har jag hittat min saknade Burton mössa (inköpt ett år på rea, sönerna är mäkta avundssjuka;) och även inköpt två nya mössor, så nu är jag fin i mina mössor, tycker i alla fall jag.


Ha en härlig söndag!
Kram Helen

2 kommentarer:

Therese sa...

Åh så skoj att se fina dig, och vilken kul utmaning, ser fram emot de fortsatta uppdateringarna! KRAM

Fröken Foto sa...

Vilken rolig utmaning... älskar sånt. Kanske hakar jag på... vi får se :) Kram Malin