måndag 4 augusti 2008

Torp väder

Ja, det vill säga Torp Köpcentrum. Hängde med en kompis som skulle och klippa sig, skönt att komma utanför hemmets fyra väggar en stund. Blev ingen storhandel bara lite småsaker på Panduro, bl.a vitt färg.

Jag har tidigare visat den lilla båthyllan som jag hade målat, nu har det flyttat in lite småsaker i den. Jag gillar havs temat!(kanske märks!) Är inte helt säker på att jag tycker att det blev bra men jag får känna mig för lite.

Denna söta lilla korg räddade jag undan soptippen på jobbet, tyckte att den hade potential. Efter lite vit färg ser den ut som nedan.

Några snäckor från en servett blev det också och så blev det en servettkorg. Har letat länge efter något att ha servetterna i på altanen. En fin vit sten från Danmarks semestern för två år sedan fick bli tyngd.

Ha det bra!

Kram, Helen

1 kommentar:

Hagbacken sa...

Hej Helen, vad pysslig du är och vad fint det blir!

Tack för din goá kommentar hos mig!

Kram Linda