måndag 2 juli 2012

Gästbloggare och sommartag

Yngste sonen kom häromdagen och bad mig lägga in denna bilden på internet, facebook eller ja, jag menar bloggen:) Nu har jag äntligen kommit mig för att göra det. Han har gjort en legorobot:) 

 

Nu börjar det dra ihop sig till semester och då är det dags att få klart sommarpresenterna till fritidsfröknarna. jag håller mina tags ganska enkla. Det här blev rosa och brunt med en fjäril och en glad sommar stämpel.
 

Idag har jag firat min födelsedag, ingen jämn födelsedag men jag blev uppvaktad med paket och frukost på sängen. Jag fick paket från Panduro och presentkort från maken och barnen:) Mina föräldrar kom också en sväng på kvällen, av dem fick jag pengar och en brännare till t.ex. cremé brulée:)

Mina föräldrar tog med barnen hem till sig för några nätter, de åker på semester:) Blir lite semester här hemma med även om jag jobbar:)
Nu är det fyra arbetsdagar innan jag har fyra veckors semester!!

Ha en toppen måndag!
Kram Helen

2 kommentarer:

Galenskap och lite allvar sa...

Då blir jag den första här på din blogg att säga GRATTIS på födelsedagen...hahaha jag hann innnan det blev ny dag!
Hoppas att din dag blev härlig med dina nära och kära runtomkring dig.

Fin tags...ibland kan enkelheten vara nog så vacker. Söt med fjärilen...

Ha det bra vännen!
Kramelikram Veronica

Hannis sa...

Och jag får säga grattis i efterskott=))
Härliga presenter!
Vart hittar man såna brännare någonstans?
Det tror jag att min svåger skulle uppskatta när han fyller.

Sol i massor/Hannis