fredag 6 juli 2012

Sommartags

Yes!!! Semester!! Fyra veckors ledighet breder ut sig i all sin glans framför mig:) Det ska bli så skönt att vara ledig och ta dagen som den kommer. Men någon har hunnit före och lagt in en beställning 
 på regn hela vecka 28:( Men jag ska nog kunna sysselsätta mig ändå:)

Ovan (idag klarar jag inte av att flytta bilder) visar jag de sista tagsen till frökenpresenterna. Använde samma mönsterpapper på alla och fjärilar blev det också på alla:)

Idag ska killarna på fotbollsskola, så nu ska det fixas lunch och packas träningsväskor!

Ha en härlig fredag!
Kram Helen


1 kommentar:

Galenskap och lite allvar sa...

Hej vännen!
Vilka fina tags du har gjort, verkligen jättefina!

Härligt med semester, javisst! Nu ska man bara njuta av sin ledighet. Sen hoppas jag oxå att det blir en härlig sådan med sol och värme...iallafall ingen regning sådan!

Bästa lördagen till dig från mig!
Kraaaaam Veronica