lördag 31 mars 2012

Litet kort i lila

Jag sitter i mitt fackförbunds lokala styrelse, vi är en väldigt liten lokalavdelning ca 100 medlemamr och vi är nu inne på vårt andra år utan ordförande. Som tur är får vi mycket hjälp av regionkontoret, en del i den hjälpen är att våran ombudsman är med på våra styrelsemöten, vilket är en enorm hjälp för oss. Nu skulle vår ombudsman fylla 40 år och vi ville uppvakta med en liten blomma. Självklart kunde jag inte låta bli att pyssla lite:) Det blev en strut med godisar, för att dölja tejpen som jag fäste med satte jag på ett par blommor.


Ett litet kort fick det ju bli också, den här gången i lila toner.
 

Idag har barnen och jag gjort stan, alltså Torp köpcentrum:) Hade en lång lista men tyvärr fick jag inte med ett par av de största sakerna; cykel och nät till studsmattan. Äldste sonen behöver ny cykel och han har tittat ut en på Biltema men det tar vissat väldig tid innan den kommer in:( Nu hoppas vi att de får fart på sina leveranser för det är så smidigt med cykel. Just nu är det bara jag som har en fungerande cykel i familjen; makens och lillkillens har punka;)

Nu ska jag förbereda lite pyssel som måste slutföras snarast för Ops! det blir visst en fulltecknad vecka till; zumba, valkretsmöte och restaurangbesök blir det till veckan men sedan blir det ju lite lång ledigt över påsk. Kanske får jag ledigt ett par dagar på påsklovet också. Måste få till schemat för påsklovet tidigt i veckan!

Ha en härliga lördag!
Kram Helen

1 kommentar:

Therese sa...

Du verkar alltid ha fullt upp, men låter klokt att planera in lite ledighet och njuta av påsk med. Jätte fin strut och kort!!! Lämnar massor av kramar <3