tisdag 13 mars 2012

30-års kort

I måndags fyllde en kollega 30 år. Vi uppvaktade både från jobbet och från lokala fackföreningsstyrelse. Från facket blev det ett ganska enkelt kort, jag valde att låta pappret komma till sin rätt utan ytterligare dekorationer, ville hålla det ganska platt eftersom jag ville använda det fina kuvertet.



Här rusar livet fram i högt tempo. I lördags hade maken och jag lite egen tid och var och tittade på Ledin showtime på Rondo i Göteborg. En mycket bra show och god mat:) Sedan hem till mina föräldrar och hämta upp barnen och titta på Melodifestivalen. Vi hann även med presentshopping innan Ledin, lillskrutt fyller nästa vecka. 

Nu ska jag pyssla vidare lite medans de två äldsta herrarna i familjen kollar in hockeyn, Heja Frölunda!

Kram, Helen

3 kommentarer:

Tesa sa...

Kul att du gillade mitt pyssel:)

Kram Tesa

Linn sa...

Åh Linn är supernöjda med sina fina kort och blomman och chokladen...Tack!

Therese sa...

Detta var ett fantastiskt kort, helt i min smak, så snyggt!!! Du är så duktig på att variera, för detandra blev ju också fint men i en annan stil! :-D
Ang fågel så skjuter jag själv, men tänkte aldrig på att ta tillvarar vingarna i höstas, så då fick jag vingar från fågel av en god vän som spar dem i apporteringssyfte :-D Toppen!
Kram och trevlig helg <3