lördag 17 mars 2012

Kusadamablomma


Nu äntligen blir det en fortsättning på kusadamablomman jag visat i tidigare inlägg:) Den blev en evighetsblomma som klassen gav tillsammans med kortet jag visade i förra inlägget. Jag har målat en glasburk på insidan med vit färg, fyllt med sand och satt i en blompinne. Så här i efterhand så skulle jag vilja haft en tjockare pinne eller flera tillsammans. Fröken uppskattade presenten och det är ju huvudsaken.

Här har yngste sonen avslutat sitt fotbollsspelande för idag, det gick riktigt bra för dem, de blev trea. Så jag har en mycket nöjd (snart) 8-åring här hemma. Den äldre sonen har just nu en liten paus och är hemma och fyller på med lite mat (skönt med 5 minuters gångväg till cupen när uppehållen blir lite längre). De har spelat oavgjort i sina bägge första matcher.Vi får se hur det slutar för deras del.

Ha en härlig lördag!
Kram Helen

1 kommentar:

Therese sa...

Så läckert slutresultatet blev!!! Klart hon blev glad :-D KRAM