torsdag 29 mars 2012

"Kladd" tavlor

Har två tavlor i vardagsrummet som jag "målat" alldeles själv. Jag har kladdat på med svart och vit färg och dekorerat med silver och guld färg och lite reliefliner. Så här såg tavlorna ut i julas. Visar inom några dagar hur tavlorna ser ut just nu (blomman och kulorna är ju avtagbara)



Nu börjar jag se slutet av allt som skulle göras denna veckan, klämde dessutom in ett extra fackligt möte idag men det blev bara en halv timme över ordinarie arbetstid. Så denna veckan återstår bara äldste sonens besök hos astmasköterskan. 
 På lördag blir det att ta en tur till stan, behöver inhandla cykel till äldste sonen, studsmattenät, påskpresenter, födelsedagspresenter och kanskr lite pyssel också:) Lillkillen måste ju handla upp lite pengar han fick när han fyllde så klart;)

Hoppas ni alla har en härlig helg att se fram emot!
Kram Helen

2 kommentarer:

Therese sa...

Så smart! JAg har tryckt å målat egna tavlor, kanske dags att ta fram dem igen och/eller modifiera dem... Å klart du ska haka på 12 v programmet!!! Är just hemkommen efter andra passet å de känns bra, ännu iaf ;-D
Studsmatta ska inhandlas med nät å allt även här, bara snön tinar... Ha nu en fin helg! KRAM

Therese sa...

Ja vi åker med bort delar av påsken, så några mer blommor ids jag inte köpa då jag inte kommer att kunna njuta av dem... Nu har vi kalasat å landat i soffan för fredagsmys. Barnen är trötta efter veckan, så jag blir nog ensam framför lets dance senare ikväll *ler* KRAM!