torsdag 21 juni 2012

Sommartag

Nu är ju sommarlovet här och fritidsfröknarna börjar också gå på ledigt, idag var det en av lillkillens fritidsfröknar som gick på semester. Hon fick en somrig liten paket och självklart fick jag pyssla ihop ett litet kort som blev som en liten tag. Den obligatoriska fjärilen är så klart med:) Gillar glad sommar stämpeln  också, jag gillar textstämplar är inte så bra på att färglägga motiv.


Nu har jag gått på midsommarledigt, jag har tagit ledigt även på måndag så det blir fyra dagars ledigt! Ska bli skönt med lite extra ledigt. sedan är det bara två veckor kvar innan semestern:)

Imorgon blir det traditionsenligt midsommarfirande med traktorsläpsåkande (mycket midsommaraktigt, jag vet:) och sedan blir det fest hemma hos kompisar.

Jag vill passa på att önska er en trevlig midsommar och hoppas att både regn och mygg håller sig borta ifrån er!
Kram Helen

2 kommentarer:

Fröken Foto sa...

Wow, traktorsläpsåkning *haha* Det låter riktigt roligt!!!
Hoppas du får en helt fantastisk midsommar.

kram kram Malin

Grodmamman sa...

Trevlig midsommar!:)
Kram