onsdag 2 maj 2012

Armband

Japp, det blev ett armband! Eftersom alla pärlor låg framme efter mina kollegors lilla kurs här i onsdags så blev jag sugen att pärla lite mer. Detta armband blev det och lite annat, men det tänkte jag ge bort så det väntar jag med att visa. Tycker att det är himla svårt att få bra bilder på smycken, ska försöka lite olika sätt efter detta blogginlägget.


Nu var då ledigheten förbi, jag jobbade några få enstaka timmar på måndagen men annars har vi njutit av lite ledigt. På söndagen gick vi och tittade på fotboll, byns herrlag mot grannbyns herrlag och vi hade tur, vårt lag vann!! Inte helt fel att sitta i en slänt med solen i ansiktet en söndag eftermiddag. 

På Valborg skulle vi vart till vänner  men de insjuknade så det blev en lugn och skön kväll hemma för mig och lillskrutt, maken drog till sin bror och kollade fotboll och storkillen stack till en kompis och sov över. Riktigt skönt att bara ta det lugnt.

Igår var det så dags att dra till fotbollsplanen igen, denna gång var det storkillens lag som hade match, tyvärr förlorade de, men det kommer många fler matcher under säsongen. Jag gjorde min plikt som mamma och stod i kiosken!

Idag var det så jobb igen, himla konstigt med måndag på en onsdag! Min vecka blir kort då jag ska vara ledig på fredag!

Hoppas att ni får en härlig måndag/onsdag kväll! Jag ska se om jag hinner njuta lite av det fina vädret innan jag tar tag i att-göra-listan.

Kram Helen

Inga kommentarer: