fredag 11 maj 2012

Halsband + armband

Vi har en vän som fyller 40 år i helgen, hon har valt att lämna landet, men jag tänkte ändå att vi skulle uppvakta med en liten gåva. Jag gjorde då detta lilla set, armband och halsband. Armbandet är gjort av enbart glaspärlor och halsbandet av glaspärlor och söttvattenspärlor. Jag tyckte att det kändes lite värligt och somrigt med rosa så jag hoppas att mottagaren blir nöjd.



Just nu njuter jag av att helgen är här, slutade kl.12 idag. Lillkillen fick ta en kompis med hem efter skolan och den större tar med en hem när han slutar skolan. Hoppas att jag ska känna lite ork och lust att röja upp här hemma. Ska även göra en present till en 11-årig tjej, äldste sonen ska på partaj imorgon;) Annars så blir det förhoppningsvis fotboll hela helgen (om inte vätan ställer till det). Lillkillen ska spela både lördag och söndag och den äldre på söndag!

Ha en härlig fredag!
Kram Helen

2 kommentarer:

Galenskap och lite allvar sa...

Såååååå present du gjorde...födelsedagsbarnet kommer att bli jätteglad! Snyggt i rosa när man blivit lite brun på sommaren.

Idag är här dock ingen sol på mils avstånd. Det blir lite i trädgården annars städ och pyssel inomhus.

Tack för din kommentar hos mig!!

Ha en härlig helg!
Kramelikram Veronica

Therese sa...

Så snyggt, blir nog uppskattat! Hoppa sni har mindre storm än vad vi har, annars blåser nog bollen bort fö dem ;-D KRAAAM