torsdag 17 maj 2012

Födelsedagskort

Visade ju i ett tidigare inlägg ett rosa halsband med armband, självklart fick det ju bli ett kort till också. Tycker mycket om Inkido´s fjärilspapper, kompletterade med mina utstansade fjärilar och några blommor. Ett ganska enkelt kort, men jag tycker att det blev fint.


Här är det lugnt idag, ska försöka få undan lite jobb och kanske hinner man röja lite också. Ska klämma in ett IForm pass också.

Äldste sonen är fortsatt förkyld men febern har släppt och även huvudvärken. Yngste sonen cyklade precis iväg till en kompis, lyxigt med barn som transporterar sig själva:)

Ha en härlig Kristi Himmelsfärd dag, hoppas att ni har bättre väder än vad vi har här!
Kram Helen

7 kommentarer:

Therese sa...

Hoppas du hunnit med ett iformpass, jag tog mitt i morse, å är sugen på ett i morgon med... men får se. Skönt att febern gett sig, bogges håller dock i sig :-/
börjar bli less nu... KRAM

Therese sa...

Så du har jobbkväll, beundrar er alla som har arbeten som gör att ni måste arbeta obekväma tider, jag skulle nog itne klara att jobba då jag vet att andra är lediga ;-D Här är vi lite krya å ska fira in helgen med hämtpizza, nyttigt så det förslår ;-P KRAM

Petra sa...

Fin blogg.

Du får ha en bra fredagskväll

Fröken Foto sa...

Jättefint blev det. Jag gillar också fjärilar... de är så fina.

Ha en fin söndag.

kram kram Malin

Therese sa...

Tittar in och önskar dig en fin kväll, här är jag fortfarande sjuk, men tror att det vänt nu. Hoppas iaf. Barnen har fått en studsmatta så gissa om de är svåra att få i säng ikväll ;-D KRAM

Therese sa...

Det låter härligt med ett iformpass i lite varmare väder, här har jag alltid måsta ha jacka och vantar på då ajg tränat... Men nu ska värmen komma, så jag ser fram emot att bli frisk och få träna då det är lite ljummare ute ;-D KRAM

Therese sa...

I dag kom värmen å jag känner mig kryare så ajg var ut på mitt första iformpass på en hel vecka å oj så segt det gick, förkylningen satte sian spår i formen om man säger så ;-P KRAM