söndag 15 april 2012

Söndagslycka, Iform programmet och presenttips

Vad skönt det är att få sitta så här på söndag och känna sig lycklig:) Har haft en lugn och skön vecka med barnens påskolov och maken hade pappledigt hela veckan. Så lyxigt att ha honom hemma på kvällarna, han kommer i vanliga fall hem ca 19 varje kväll. I går kväll hade vi några vänner hemma på lite mat och sällskapsspel, det var himla trevligt. Idag har vi haft barnkalas för lillkillen tillsammans med två av hans klasskompisar/kompisar. Vi hade hyrt judolokalen och det är perfekt att skicka in 25 ungar i ett madrasserat rum där de kan härja fritt. Skönt att dela både ansvar och kostnader;)
De fick massa fina presenter och några pengakuvert. Nedan visar jag en av pengapresenterna, grenar inlindade med folie och fasttejpade mynt i olika valörer.

Annars så har vi hunnit med  lillkillens fotbollstträning på förmiddagen och under tiden så genomförde maken och jag sista passet för veckan på Iforms löpprogram. När nu första veckan är gjord är jag nöjd och stolt över att jag har börjat och genomfört hela första veckan fast jag har haft ont emellanåt. Nu ska det bli spännande att se hur det går med andra veckan:)

Nu ska jag se på Mästarnas Mästare och ladda för en jobbvecka!
Kram Helen

P.S. tack så jättemycket för alla gulliga kommentarer om jag glömt att titta in till någon av er! 

1 kommentar:

Therese sa...

Duktiga du!!! Så bra att du fixat vecka ett!!! Själv har jag ett pass kvar från förra veckan, ska ta det nu på fm så jag kommer i kapp. Vår vistelse i fjället ställde till det lite... KRAM!