måndag 16 april 2012

Blandad Pintrest inspiration

Idag hade jag tänkt visa foton på kort och en skojpresent vi gav bort på långfredagen men de korten finns i mobilen och jag får inte kortläsaren att fungera (och jag är en av de sista i detta land som inte har en smart telefon)
Istället visar jag lite blandad inspiration från Pintrest. Börjar med burkar på fot, visst är de läckra!?
 




 Sedan fastnade jag för detta häftiga sänkskydd, inget jag tror skulle passa i vårt hem men idéen är häftig tycker jag!


 

Hittade även dessa läckra tavlor, de kanske skulle passa hos mig;)


Idag har varit en trött dag, hade jättesvårt att somna i natt, klockan var i alla fall över 2 innan jag somnade:( Trögt men så är det ibland, det är tur att det inträffar sällan!

Maken var på utvecklingssamtal med lillkillen idag och han hade fått massa beröm, han jobbar på bra och fröken har ibland svårt att hitta uppgifter att sätta i händerna på honom. Alltid kul att höra att det går bra för ens barn. 

Nu ska jag se slutet på CSI innan jag kraschar i säng!
Kram Helen

4 kommentarer:

Therese sa...

Vilkeläcker pinterest inspiration, tack för att du delar med dig! Å jag hoppas du sovit bättre i natt! KRAM

Pysselpralinen sa...

Det var ju härliga idéer. Det finns verkligen hur mycket inspiration som helst att hämta på nätet! :)

Therese sa...

tog du dig ut i går?! Här käns knäna lite bättre, så det blir skonsam spinnin och om de håller för det även ett pass tänkte jag... men vi får se. KRAM

Fröken Foto sa...

Så läckra burkar!
Spännande att se vad du skall göra med ditt tittskåp ;)
Ha en fin dag.
Kram kram Malin