onsdag 11 april 2012

Grattis kort

Detta kort skulle ha varit med i Scraplagrets påskcrop, MEN då måste man läsa ordentligt vad det står i reglerna;) Missade att ALLA färger i loggan skulle vara med och vitt och grönt skulle dominera.
Men det blev ett ganska sött kort till svägerskan. Syns lite dåligt men jag har embossat på det gröna pappret och sedan satt på de fina fjärilarna som jag stansat med min Martha Stewart stans.


Idag har hela familjen haft en bakdag; vi har bakat bullar, drömtårta (totalt misslyckad), kärleksmums, chokladsnitt och så gjorde barnen helt på egen hand chokladbollar! Nu har vi provsmakat alltihop (även den misslyckade drömtårtan) och det satt som en smäck!

Nu ska jag se om jag kan hänga på Therese när hon satsar på Iforms program. Om jag skriver det här kanske jag känner lite press från er också att inte ge upp. Så nu ska skorna på och jag ska ut på första passet!
Kram Helen

5 kommentarer:

LissAnna sa...

Det lät härligt med en bakdag.:-) Kram Stina

Therese sa...

Jätte fint kort! Å jag håller tummarna att du med tyckte att iform var ett bra sätt att komma igång å att första passet gick bra! <3 KRAM

CreandoPhoto sa...

Heja dig! Duktig du är som tar tag i motionen. Jag skulle verkligen behöva inspireras av dig nu.... :)

Den fjärilsstansen hade jag inte tackat nej till. Urfina är de!

Kramar

Therese sa...

Så skönt att det gick bra!!! Å zumba på det, du ligger i :-D Bra!!! Ha nu en fin helg <3 KRAMAR

Tesa sa...

Tack för att du tog dig tid att skriva och kul att du gillade mitt ägg.

Ha det bäst!
Kram Tesa