tisdag 7 april 2009

Tillbaka igen!

Nu har lusten och orken så smått kommit tillbaka för att blogga! Jag vill tacka så mycket för alla fina kommentarer jag fått om att jag skulle ta en blogg paus, det värmer att läsa att ni vill att jag ska komma tillbaka, jag är mycket glad för det!

Jag har varit ledig nu måndag och tisdag och det har varit så härligt, behövde verkligen vara ledig lite extra. Igår hade vi underbart väder och maken grejade på altan och jag pysslade en hel del inomhus. Idag var vädret lite kallare men jag och barnen har varit på Emaus i Uddevalla, den yngste sonen åkte häst och vagn, vi hade matsäck med och de fick gunga i pärongungan så bägge killarna var nöjda när vi åkte där ifrån.

Jag passade på att köpa lite ute blommor när jag var i Uddevalla idag, så jag hoppas verkligen att de klarar sig och att det inte blir frost.


Passade även på att sätta lite påskfjädrar i lite björkris utanför entrén. Har egentligen inte bestämt mig för vad jag tycker om påskfjädrar ute men jag tänkte att jag får väl prova och se hur det blir. De vita fjädrarna tillsammans med enstaka blå tyckte jag blev riktigt bra mot fasaden.



Nu ska jag pyssla lite till, återkommer imorgon med lite nya saker!
Kram, Helen

7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Kul att du är tillbaka! Här är jag ledig idag och imorgon och det är också välbehövligt!:)
Kram

Proforma sa...

Välkommen tillbaks! Ibland måste man ju ta en paus så lusten och inspirationen kommer tillbaka. Kul med lite vårblommor ute! Så intensivt blå färg på penséerna, jättefin!
Kram

Anonym sa...

Härligt att du har samlat krafter och är tillbaka.

Jag önskar dig en GLAD PÅSK
annica

Linda Dekorerar sa...

Kul och se att du är tillbaka igen
Påskfjädrar ute är jättefint,tycker jag.
Glad Påsk!!

Vero sa...

Här pysslas det för fullt. Jag har också pysslat idag. =)

Kommer in för att önska dig en
GLAD PÅSK!

Ses på Blåkulla kanske? =)

Ha det gott!

Unknown sa...

Hej. Första gången jag besöker din blogg. Vilka fina grejer du gör. Jag älskar att pyssla och läsa andra bloggar om pyssel för då blir man inspirerad

Vit Spets sa...

Välkommen tillbaxs... så härligt att plantera lite blommor - här är det full vinter än!

Glad Påsk!!
//Siv