torsdag 16 april 2009

Födelsedags kort!

Måste börja med att tacka för alla underbara kommentarer; det är så kul att få beröm för saker man gjort själv. Jag växer flera meter varje gång jag läser en ny kommentar. Aldrig hade jag väl trott att bloggandet skulle ge så himla mycket!

Korten jag visar idag är korten jag gjorde till min mamma och pappa när vi firade dem i fredags (kom på i bilen att jag skulle ju fotat dem så därför är inte korten de bästa, ber om ursäkt!)

Det grön/blåa var till min pappa och det lila fick mamma, väldigt traditionellt! Har även på dessa kort använt mina egenhändigt skrivna grattis papper.

Hoppas att ni får en härlig torsdag kväll, själv ser jag fram emot helgen!
Kram, Helen

10 kommentarer:

Lina sa...

Hej!
Va kul att du hittade till min lilla blogg!;- ) Kikar tillbaka hos dig och lämnar en liten hälsning!

Ja, loppisen i Väjern är en höjdare!!! Hoppas på ett nytt besök snart igen. Hade med lilla E, 2,5 år med mig...de var lite svårt att dels springa efter henne och leta fynd ;-)

Va fina kort du gör! Här blev man inspirerad!!!

Må så gott & ha en skön helg!
Kram, Lina

Proforma sa...

Jag har faktiskt blivit så inspirerad av dina kort att jag köpt hem material för att göra ett kort till en släkting som fått barn. Har köpt ark med bebismotiv. Funderar på hur jag ska kombinera ihop något gulligt! Kanske visar jag det på min blogg... om jag blir nöjd!
Kram

Monkan sa...

Vad många fina kort du gjort, och så smart att göra egenskrivet textpapper, ursnyggt med glad påsk-texten med färg som matchar bakgrundspappret. Jag har letat efter textpapper som ska vara på nåt visst sätt (när jag ser det vet jag om det är rätt...) men inte hittat nåt och tänkt att kanske kan man göra… och nu har du ju bevisat att det kan man ju absolut! :-)

Vår shoppingturné var väl mest turné och inte nån gigantisk shopping, lite blommor och några småsaker för min egen del som sagt. Men det var intressant att komma till dessa gigantiska butiker.

ROOM AND SERVE sa...

Bloggen skänker ycket glädje, ett virtuellt nätverk.

Ville tipsa dig om min tävling
http://roomservice.blogg.se/2009/april/tavla-och-vinn-tavla-fran-funkymariedesignse.html

Caroline sa...

Jättefina kort! Det är så kul att pyssla! =)

Fröken Fräken sa...

Ja, visst är det helt underbart med all positiv respons man får i sin blogg?! Med alla krya på mig-hälsningar som jag fått den senaste tiden, så borde man ju tex vara frisk nu.. nåja, jag vilar vidare och försöker tänka positivt efter förmaningar från kompisen sjuksköterskan.

♥ Fyra årstider sa...

önskar jag med var sådär pysslig med kort.
Kram Lotta

Caroline sa...

Sv: Åh tack så jättemycket!

Ellas Inspiration sa...

Så fina kort!!

Nu ligger betongen på torkning hos mig... Får se hur resultatet blir!

Kram Karin

SusanneSj sa...

Jag tycker det är kul när det dyker upp annorlunda skapande kort. Jättefina.

Tack för din kommentar : )

*kram*