lördag 11 februari 2012

Kram kort

Har en intention i år att skicka fler kort, helst ett i månaden, gärna bara för att det är kul att göra kort och kul att få kort.Jag började med ett kram kort till en "gammal" korridorskompis från tiden när jag pluggade i Norrköping. Letade i spillbitshögen och kompletterade med kantstans och fjärilsstans från Martha Stewart. hoppas att kortet blev uppskattat och att mottagaren blev lika glad av att få kort som jag blev av att göra och skicka kort.


Idag är här lugnt, maken jobbar och äldste sonen är på träningsmatch med hockeyn. Lillkillen och jag skrotar omkring och tar det lugnt. Lite måsten har jag fått gjort; startat en diskmaskin, startat en tvättmaskin, röjt undan disk i alla rum (jag undrar om den har ben och knatar omkring i huset alldeles själv), sorterat papper som blivit liggande i hallen och slängt massa reklam.
Samtidigt spanar jag in skidorna och skidskyttet, blir lite splittrad så jag har inte så bra koll på hur det går för våra svenska tjejer;)

Hoppas att ni alla har en härlig lördag!
Kram Helen

2 kommentarer:

Therese sa...

Lät som en härlig lördag, och jag är ÖVERTYGAD om att mottagaren blev glad för det fina kortet, vem skulle inte liksom?! :-D KRAM

Camilla, hus nr 8 sa...

Mycket tjusigt.. är ju ett fan av fjärilar... De piffar alltid till det lite extra...