måndag 20 februari 2012

Armband

Här händer inte mycket roligt just nu. Efter trivselkvällen med yngste sonens klass (som var välbesökt och mysig) så var det en mycket hes liten kille som klev av isen efter två timmars skridskoåkning. Det blev början på vabbandet förra veckan, maken tog de första två dagarna och jag to-fre. Sedan fick den äldste samma sak på fredag och på lördag kom det hem en krasslig make också:( Så igår började det rätta till sig och vi skulle vara lediga hela familjen idag. I natt, 03.45, började lillkillen kräkas:( Nu känns livet inte så kul längre. Förra årets sportlov blev ganska avslaget då äldste sonen bröt lårbenet torsdagen innan sportlovet och nu börjar vi årets med magsjuka:(


Nog klagat! Lite lust till pyssel har i alla fall infunnit sig. Ett armband har blivit gjort och ska hitta hem till en person som jag är mycket tacksam mot (vet inte om hon läser här). Tycker aldrig att jag får till vettiga kort på smycken, måste nog gå en fotokurs:)

Nu slappar maken och jag i soffan och tittar på CSI NY och hoppas att jag får bättre sömn i natt och att ingen mer blir magsjuk!
Kram Helen

2 kommentarer:

Therese sa...

Men fyyy så trist start på sportlovet, hoppas ni andra slipper magsjukan. KRYA PÅ KRAMAR!!!!

Unknown sa...

Hej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag var 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppen hjärtat om livet med diagnoser för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund eller diagnos:)
Så besök gärna min blogg:)
Kram

Ps. Har massa tävlingar med fina prisen och även en dagens blogg tävling varje dag där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare dag så passa på att anmäla dig:)