torsdag 9 februari 2012

Alla hjärtans dag ask altrad

Förra året "uppvaktade"  jag kollegorna med den här asken med geléhjärtan. Sparade asken och tänkte att jag kunde återanvända den, så jag får nog inhandla en ny ask. Tänkte jag bara kunde flytta över locket men jag tror att asken är lite förändra så det var tur att jag sparade hela asken.


Här rusar livet fram i överljudsfart känns det som, jobbmöten, körning till hockeyträningar, egen träning, handbollsträning med lillkillen och helst ska man ju hinna med mat och tvätt också:)

Ser fram emot helgen med lite ledig tid och sedan är det bara en vecka innan sportlovet och då ska jag vara ledig några dagar.

Ha en härlig torsdagkväll!
Kram Helen

2 kommentarer:

Therese sa...

Vilken kul idé att pimpa lådor/kartonge på detta sättet, ska jag lägga på minnet! KRAM å trevlig helg <3

Linn sa...

Tackar! Vi blev så glada för att se den där asken i personalrummet:) Hoppas att ni kryar på er därhemma. Ses efter lovet!