tisdag 27 december 2011

Julkort

Jag har några julkort kvar att visa, så jag fortsätter några dagar till. Alla kort fick jag som vanligt inte fotograferat. Det här kortet har jag gjort med papper från BoBunny, höll även detta enkelt; stämpeln julekram från Reprint och sedan endast lite stickles på 25:an som dekoration.


Idag har vi varit på Torp och minglat med realystna shoppare; vi skulle byta tre klappar och det var snabbt gjort då vi var där när de öppnade och då var det inte så mycket folk. Yngste sonen köpte upp sina julklappspengar; det blev ett begagnat Xbox som han lyckligt spelar på nu;) Jag passade på att köpa lite söta bebiskläder till brorsonen, så himla gulliga de är:) Annars blev det inte så mycket shopping, kanske man kan ta en tur till senare i veckan. Handlade inte ens på Panduro, måste nog vara lite sjuk, jag har till och med ett presentkort där!

Har glömt att berätta om mina julklappar; fick många fina saker, parfym och stövlar av maken, allt i hemmet och handduk av svärföräldrarna, presentkort på Panduro av svågern, pengar av mormor, tunika, pengar till Tomas Ledin biljett (Rondo) och fritös (den nya sorten) av mina föräldrar, bakpensel och promarker pennor av bror och svägerska. Måste ha varit snäll i år också:) Dessutom fick jag en bok från jobbet och några små presenter av kollegor.

Nu ska jag ladda för jobb i två dagar innna jag är ledig i fem dagar igen!
Kram, Helen

Inga kommentarer: