söndag 13 juni 2010

Fröken present

Yngste sonen slutar på sin förskola nu till semestern och det är med lite sorg i hjärtat vi säger tack och hej efter sammanlagt 8 år. Båda våra barn och vi har trivts väldigt bra med "våran" förskola men nu är det dags för nya äventyr. Då en av förskollärarna har upphållstjänst så har hon redan gått på sommarledigt så i torsdags "presentade" vi med litet paket och kort.


Paketet innhöll ett halsband (som jag såklart inte tog kort på:()



Den söta lilla jordgubben är en die-cut till min QuicKutz Squeeze.
Idag har vi haft vuxenkalas för äldste sonen som fyller nio på onsdag, han hade "bara" önskat pengar då ett Nintendo DSI stod högst på önskelistan och som han sparat till, så nu på onsdag har jag lovat han en tur till Torp så då ska det handlas.
Nu väntar två dagars utvärderinsg-och planeringsjobb för min del, är alltid lite svårt då jag föredrar jobbet med barnen, men vi har en spännade höst att se fram emot och den behöver planeras ordentligt så det blir säkert bra.
Nu ska jag pyssla lite innan sängen ropar!
Kram, Helen

Inga kommentarer: