onsdag 16 juni 2010

Bricka



Denna brickan fyndade jag på Bauhaus rea i vintras och fyllde inför nyår den med ljus och ljusstakar. Passade ypperligt i vinter men så fick jag så fina rosa saker av barnen i ettan och de fick flytta över till min bricka istället, blev lite somrigare tyckte jag.

Om någon undrar över min brist på bidrag till Panduro concrete challenge så kommer det fler, de är under utveckling kan man väl säga.
Idag har killarna och jag haft en härlig dag, äldste killen fyller nio år idag och då han sparat ihop pengar coh fått nu i födelsedagspresent skulle det inhandlas ett Nintendo DSi så det har vi varit på Torps köpcentrum och gjort. Jag lyckades handla lite kläder till mig också:) och födelsedagspresenter till maken som fyller i början av juli.
Efter shoppingen hann vi med en sväng till Landbadet i Uddevalla också, barnen meddelade att det var iskallt så jag testade inte ens vattnet, men jag solade och de lekte en stund, så härligt.
Nu ska jag titta till mitt senaste betongprojekt innan det är dags att starta grillen!
Kram, Helen

Inga kommentarer: