tisdag 18 augusti 2009

Äntligen tillbaka!

Hej igen, hoppas att det finns några läsare av denna bloggen kvar! Hade inte tänkt att ta ett sånt långt blogguppehåll men jag har inte haft någon lust alls under semestern.

När jag fyllde år fick jag presentkort av maken och pengar av mina föräldrar så jag äntligen tog mig råd att införskaffa en QuicKutz Squeeze! Är barnsligt road av att stansa bokstäver nu! (totalt värdelöst kort jag vet!)


Denna flaska hade vi med till kompisar när vi var dit och grillade, ett enkelt flaskkort som oftast är uppskattat.


Nu ska jag se klart på NCIS och kanske ordna lite med mitt pyssel, hoppas innerligt att jag ska få till bloggandet bättre framöver!

Kram, Helen

2 kommentarer:

Hannis sa...

Klart att vi finns kvar!

Stansa bokstäver?
Är det för metall eller?

Proforma sa...

Välkommen tillbaka! På bloglovin kan ingen gömma sig :)
Jag blev också lite nyfiken på vad det är för stans!
Irene