torsdag 22 november 2012

Välkommen till världen kort

Har tidigare visat ett välkommen till världen kort till Viggo, här kommer ett till:) Den här gången blev det med rymdgubbar!


Har precis insett att jag har alldeles för få dagar kvar innan advent och jul! Hur ska jag hinna!? Det är ju så mycket jag vill hinna göra.
Ikväll ska jag göra en krans till min mormor som fyller år imorgon, barnen och jag ska åka dit och gratulera på lördag.
Hoppas även hinna med en tur till Göksäter på lördag också, är på jakt efter julgardiner till köket och lite annat små krafs:)

Det är bäst att jag sätter fart, har hela golvet i vardagsrummet fullt med tyg också:)
Kram Helen

2 kommentarer:

Galenskap och lite allvar sa...

Är bara inne för att önska dig en trevlig helg. Hoppas att du hittar gardinerna som du letar efter. Jag behöver oxå tyg till mitt kök. Tänkte sätta upp nya nu till advent. Vi får väl se hur det blir och om tiden räcker till. Nu väntar min tjejdag!

Ha det gott fina du!
Kram Veronica

Christine sa...

Hej Helen!
Du verkar tycka om pyssel och kreativitet. Vill du vara med i vår tävling och ha chans att vinna en TASSIMO-maskin? Vi uppmärksammar återvinning och kreativitet! Check out: http://www.terracycle.se/sv-SE/pages/skapa-eller-skrapa
Mvh, Christine
christine.jansson@terracycle.se