fredag 16 november 2012

Stolt!

Jag kunde tydligen virka, ja, nu ska vi inte dra gör stora växlar på detta. Jag lyckades få ihop denna korg utan mönster och kan inte läsa mönster, men inte desto mindre är jag stolt över mig själv:)

Idag är det en tidig dag, redan på jobbet och väntar på de första barnen. Idag blir det en tur till doktorn med den äldste, han har ont under hälen. Sedan tar barnen och jag en tur till mina föräldrar, ska uppvakta pappa lite i efterskott på fars dag.

Ha en tipp, topp fredag!
Kram Helen

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Den blev ju jätte fin! Har funderat på att virka något i det garnet jag också. Finns ju många fina modeller till väskor har jag sett.
Kan du virka vanliga fasta maskor, så är det inte så svårt att lära sig andra också. Jag har i vissa fall lärt mig genom videor på youtube.
Kram