lördag 10 november 2012

Pojkkort

När jag var hos min vän förra fredagen och pysslade så passade vi på att gratta hennes son som fyllt tidigare i veckan, hade jättesvårt att hitta på ett bra kort till honom, så det slutade med att jag använde ett av de kort jag hade med på höstmarknaden och satte dit hans namn. Tyckte det blev okej i alla fall.

Idag är en dag i sportens tecken, jag har redan varit med den äldste sonen på hockeymatch, idag hade jag kafeteriatjänst, det blev vinst med 5-1:)
Nu väntar jag bara på att maken ska bli klar (han jobbar på en fiskbil så dusch är tvunget efter jobbet) så ska vi åka till Ed på Vintercup med lillkillen:) 
Gör inget att jag fick en liten lugn stund för trots att jag känner mig bra idag så känner jag att jag blev bra trött efter förmiddagen, man vill så mycket;)

Trevlig lördag på er!
Kram Helen

Inga kommentarer: