onsdag 22 augusti 2012

En liten tändsticksask- lite på sne

I lördags hade jag även med en liten tändsticksask (får sprida ut det skapade ibland:) lyckas tyvärr inte få den på rätt håll, jag ska jobba mer på detta till nästa gång, lovar!!!

Det blev en liten karamell med glitter och rosa (lite dåligt kort-fotade med Iphonen).
 

Här rusar livet fort, fort just nu.Skolan har ju börjat igen så nu är alla rutiner igång (nästan, inga läxor för barnen denna veckan) Imorgon ska den störste killen iväg på hockeyträning-fys, löptest:) Mamma får skjutsa:) Hoppas på okej väder, inget regn alltså:)

Annars städas och röjs det här hemma denna veckan, tror någon varit här och stökat till en massa över sommaren:)

Ha en toppen onsdag!
Kram Helen

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken söt tändsticks ask, det är verkligen ett pyssel jag länge tänkt göra men som faktiskt inte blivit av än. Härligt att höra att det varit fler stöktrol som stökat till i hemmen under sommaren, här har vi nog att göra fram till jul minst för att få ordning på allt igen;)

Tack för kommentaren inne hos mig och visst är det så att lärarkåren behöver duktiga pedagoger men tyvärr hade jag nog inte blivit en (under rådande omständigheter) Men vem vet en vacker dag kanske omständigheterna ändras;) Nu börjar Mr Migrän fundera på ett återbesök så dags att mota honom med tabletter och lite vila (igen) :(

Önskar dig en härlig kväll
KRam
ANnie

Grodmamman sa...

Här är det också full fart nu och det känns när man varit på möten två kvällar i rad. Idag har jag inget på programmet och slutar redan halv två, så idag ska jag röja lite här hemma.
Kram

Therese sa...

Här borde det bli en stök och röj helg, men vi får se, är vädret ok blir det stugan ist, man ska passa på att njuta!!! KRAM KRAM

Fröken Foto sa...

Kikar in för att önska dig en fin helg ;)

kram kram Malin