söndag 20 november 2011

Tändsticksaskar

Hade använt upp alla tändstickor i den gamla tändstickasken så då var jag ju "tvungen" att  dekorera en ny:) jag dekorerade med olika svartmönstrade papper och dekos i lila (lite svårt att se den lila blomman ordentligt pga att jag var tvungen att använda blixt, men den är lila och blingad med stickles).


Det var så kul att dekorera den första tändsticksasken att jag gjorde en till av bara farten:) Den här asken är en stor med extra långa tändstickor. Jag valde att göra den lite vintrig genom att  använda en klipparksbild.


Helgen har varit fylld av besök hos mormor, pluggande, lite nöjesläsning, strosande i affärer, fika, pepparkaksbak och lussekattsbak. Nu är vi lite med i gemet inför advent, hade hoppas få fram lådorna och börjat stryka idag men jag fick köra äldste sonen till Trollhättan på kalas:) Hoppas att maken hinner det i veckan:) Själv kommer jag inte att vara hemma så mycket denna veckan; det ska skrivas omdömen, vi har möte på jobbet, utbildning i Åmål, musikcafé med äldste sonen, styrelsemöte och bildkursen i Borås.Helst ska jag klämma in tid att göra en dörrkrans också:) Men till helgen ska det bli pysseldag det ser jag fram emot.

Nu ska jag krypa i säng och ladda för en ny vecka.
Kram, Helen

Inga kommentarer: