torsdag 24 november 2011

Julkuddar

Förra året gjorde jag ett par kuddar med julmotiv. Hade tänkt stämpla på det vita tyget men den röda stämpelfärgen som jag köpt för tyg bara flöt ut, så då plockade jag fram mina servetter och deucopagelim för tyg.



Blev mest nöjd med den översta, den understa hamnade tomtarna lite väl långt ner men december bandet tyckte jag blev bra. De har hållt förvånansvärt bra för att vara använda hela förra december och sedan tvättade i maskin, men nästa år får det nog bli några nya:)

Just nu har jag blivit tvungen att ställa in livet på slowmotion, igår kväll fick jag en kraftig släng av magkatarr:( Hade så ont så jag inte visste var jag skulle ta vägen, som tur är lättade efter ett tag men nu måste jag ta det lugnt och tänka på vad jag äter. Tyvärr har jag lätt att stressa upp mig inför saker jag inte riktigt kan råda över, måste öva mig på det.

Imorgon bär det av till Borås återigen för min mycket givande bildkurs, imorgon ska vi jobba digitalt, ska bli mycket kul:)

Ha det bra, hoppas att ni ser fram emot en mysig adventshelg!
Kram, Helen

Inga kommentarer: