måndag 12 juli 2010

Magsjuka och studentkort

Jaha, så inledde man den här semestern med magsjuka, känns riktigt surt, här har jag klarat mig hela vintern men på semesterns första riktiga dag får jag magsjuka. Maken har satt mig i karantän i sovrummet med en förhoppning att jag inte ska smitta barnen i alla fall. Ligger här och tycker synd om mig själv medans resten av familjen åkte och badade:( Men så är läget, det är bara att gilla.

Här kommer ett studentkort till, denna gången i en lite annan form, pappren är från Maja design och Panduro.

Nu ska jag se om jag kan leta upp något som lockar aptiten lite, en banan, lite saft och Loka känns inte som en fulllödig matsedel.

Kram, Helen

1 kommentar:

pysseliten sa...

TRIST OCH I DENNA HETTA .
Hoppas det går över lika snabbt som det kom .