torsdag 15 juli 2010

Konfirmationskort

Idag har det fullkomligt öst ner regn över oss, det började när vi var på simskola och sedan har det kommit flera rejäla regnskurar. Vi passade på att åka till Torp köpcentrum, fler med oss hade tänkt den käcka tanken men det gick riktigt bra ändå. Jag skulle byta en tunika jag fick av maken när jag fyllde; eftersom det var rea nu blev det en klänning och pengar över:) Pengarna spenderades glatt på t-shirts och badshorts till sönerna bl.a.

Imorgon lovas det sol och bad väder igen så efter simskole avslutningen så ger vi oss nog av mot en strand och sedan på kvällen så är planen grillning med några vänner:)



Ett konfirmationskort som jag gjort på beställning, blandade spillbitar och blommor, bandet från panduro, korset tillverkat av metalltråd.

Nu ska jag antingen fortsätta lite med symaskinen, har gjort några kuddfodral, eller fixa lite inbjudningskort:)

Kram, Helen

Inga kommentarer: