fredag 27 februari 2009

Lite sent kanske!!


Här kommer mitt enda Alla Hjärtans dag kort. I år blev det bara ett till mormor, det blev ett enkelt kort med mönster papper från Maja design och ett hjärta som jag gjorde i metalltråd.
Här har varit tyst nu ett bra tag, efter min förkylning så fick jag natten till i går sådan fruktansvärd huvudvärk så jag har varit hemma från jobbet igår och idag. Idag börjar äntligen krafterna återkomma och jag orkar i stunder greja lite. Ska försöka mig på en 30-års fest i kväll också om jag orkar, måste pyssla klart ett kort tills dess också. Kanske det här har lärt mig att jag ska vara hemma direkt när jag är dålig och inte jobba drygt halva veckan först.
Hoppas att alla får en underbar fredag!
Kram, Helen
P.S. tack för alla uppmuntrande krya på dig hälsningar- de värmer jätte, jätte mycket!!

14 kommentarer:

Vero sa...

Önskar dig också en trevlig fredag. Fast det har jag ju redan önskat dig... heheh.... Hoppas du kommer iväg på festen. Och orkar dig på kortet också. Ha det gott!

Anonym sa...

Hej Helena, vad glad jag faktiskt blev när jag läste ditt inlägg. Jag har suttit o ändrat o filat på dne där texten så det inte ska låta fel.

Ett jättefint du skapat, gillar enkelheten mycket.

Hoppas din förkylning är bättre.

kram o trevlig helg

Anonym sa...

Hej, det kom med ett a på slutet som inte ska vara där, Helen menar jag självklart. :D

Grodmamman sa...

Visst är det så att man borde ta hand om sig bättre, men det är svårt. Skönt att du är på bättringsvägen i alla fall.
Kram

chokladblomma sa...

TACK! Detsamma!
Kram

Anonym sa...

Ja, inte är det lätt alla gånger. Minns ju bara hur det var när man själv var liten.
Hon fick kåvepenin för ett år sedan när hon hade öroninflammation och den gick inte alls. Vi fick ge upp. Nu får hon Cefadroxil Sandoz istället. Luktar tuttifrutti, men kan tänka mig att det inte riktigt smakar lika gott :P
Vår dotter har ju fått hur mkt antibiotika som helst, men hon har större delen av tiden haft en CVK och då är det ju väldigt mycket lättare :P

Ellas Inspiration sa...

Men så fint kort!!

Ha en fortsatt mysig helg!

Kram Karin

Fröken Fräken sa...

Vad skönt att du håller på att bli frisk, då kanske det finns hopp för mig också! Jag är så less på att vara sjuk och inte ha någon energi. Jag vill pyssla, greja och dona ju!!! Jag har ju också jobbat istället för att vara hemma, och undrar också om det kanske inte var så smart...

Jeanette sa...

Hoppas du är bättre. Härligt kort. Du vet väl att det är bättre sent än aldrig :) Kram Jeanette

Anonym sa...

Fint! Känns som en evig följetong av sjukdomar så här års. Tur att våren kommer snart. :-)

Anonym sa...

Sv: jag är SÅ glad över att vi flyttade till en stad med bara 7 minuters avstånd till det stora blå-gula! ;D

♥ Fyra årstider sa...

Ha en bra vecka.
Kram Lotta

Anonym sa...

Din mormor blev säker jätte glad, kortet är jättefint. Låter inte bra att du inte känner dig 100%. hoppas att du var på festen och att den gjorde dig gott. Det är bra att träffa vänner för då glömmer man hur sjuk man känner sig.

Kram annica

Anonym sa...

Hoppas du haft en bra helg. Vilket fint kort du pysslat! Själv önskar jag mig mera pysseltid... går det att klona sig själv tro? :-)