tisdag 3 mars 2009

Även jag


har hakat på bokstavstrenden, har länge velat ha en eller flera bokstäver men inte hittat just de bokstäver som jag vill ha och som passar hos oss. Den här bokstaven har jag köpt på Pandupo så den är i papp, än så länge är den vit men jag funderar på att måla den i den gröna färgen som finns i tapeten och möjligen med turkost mönster, jag får se hur det blir.

Jag håller faktiskt på att målar några saker som jag hoppas kunna visa snart också, vill bli lite bättre på att uppdatera.

Nu ska jag "utfodra" mina två killar och en kompis innan det är dags för hockeyträning!

Kram, Helen

10 kommentarer:

Hannis sa...

Hm...Visste inte att Panduro hade bokstäver.
Dom kan man ju göra mycket roligt med!
Kul att se vad du målat!

Proforma sa...

Ja läste på någon blogg att Panduro har bokstäver! Måste ta mig dit och titta. Tror det blir snyggt som du tänkt göra. Du visar väl...
Ha det gott!

♥ Fyra årstider sa...

Jag vill med ha bokstäver..det är så snyggt.
Kram Lotta

Anonym sa...

Ja, jag tycker verkligen det. Tack :)

Vero sa...

Ja, jag hakar väl på den trenden först om nåt år... hihi... brukar ta tid för mig. *asg*

Önskar dig en fin kväll!

Fröken Fräken sa...

Ja, inte är det lätt att motstå bokstavstrenden.. skulle nog ha köpt fler bokstäver från Panduro, ska se om jag ska beställa några! Roligt att du har kommit igång med pyssel och målande, själv letar jag inspiration...

Anonym sa...

Hej , det är klart du ska komma på vår scrapdag.Jag tror den är som klippt och skuren för dig!!
Det hade varit jättekul.

Malin sa...

Visst är Panduro bra? Jag köpte två bokstäver och målade dem svarta. Hur bra som helst.
Så länge man inte lyfter dem så märker man inte att det är papp. Super!!!!

Tack för kommentaren hos mig idag, den behövdes i min bloggsvacka=)

Kram

Vero sa...

Du har något att hämta inne hos mig.

Lantliga drömmar sa...

Panduro har många fina inrednings detaljer. Bokstäverna är superfina!Nilla