onsdag 11 februari 2009

Utmaning

Jag fick en utmaning av Vero att skriva sju sanningar om sig själv.

Mina 7 sanningar:

1. Jag älskar att snooza på morgonen, alldeles för länge oftast.

2. Jag älskar våra trädgård men jag är absolut ingen person som gillar att rensa ogräs och pula med trädgården.

3. Jag räknar inte kalorier som jag äter när någon bjuder, ha, ha!

4. Vill gärna hålla ordning på mina pysselsaker men tyvärr är jag värdelös på det.

5. Skjuter gärna upp saker så länge det går.(som nu, sitter och måste göra ett alla hjärtans dag kort till mormor som ajg ju måste skicka imorgon)

6. Oroar mig otroligt mycket för vad andra människor tycker om mig.

7. Oroar mig ofta i förväg för saker och ting som ska hända och ofta blir det inte så illa som jag föreställt mig.

Nu vet ni lite mer om mig; jag skickar vidare utmaningen till alla som vill ta den!

Nu ska jag försöka få lite inspiration så att jag kan göra färdigt mitt kort till mormor, då kanske jag har ett pyssel att visa imorgon också!!

Kram, Helen

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att läsa!

Kram
/Johanna