söndag 14 december 2008

Julkort



Nu äntligen har jag fått gjort några julkort, riktigt i elfte timmen jag vet. Jag har utgått ifrån färdiga kortstommar på dessa två. Det nederst kortet hade jag påbörjat för ca 2 år sedan men det var bara de små snöflingorna på, jag fyllde på med ett dekorationspapper längst ner och de stora snöflingorna. Jag såg i alla fall att jag hade utvecklats en del på dessa två år.
Hoppas att ni alla har haft en härlig tredje advent, här har den lilla snö vi hade smält bort i natt, trist tycker jag!
Nu ska jag ta hand om revbensspjällen som jag gjort färdiga idag, skönt med allt som är klart!
Sedan är det dags att sova!
Kram, Helen

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka superfina julkort du har pysslat ihop! Hoppas att du får en superbra vecka! Kram

Fröken Fräken sa...

Jag blev också helt paff när jag insåg att tisdagen var sista dagen för att posta julkorten. Fick skärpa mig i helgen och få fem klara. Nu är de lagda på lådan iaf! Gillar snöflingorna på dina kort, snö är ju mysigast på bild!! ;-)

Hannis sa...

Oj vilka fina julkort!
Jag är lat i år och skickar via mail..Hemskt trist=))

Anonym sa...

Svar: Pepparkaksformen som är som en fotbollsspelare, har min mamma köpt i Tyskland! Har tyvärr inte sett den någonstans i Sverige. Hoppas att du har haft en bra dag! KRAMIS!

Anonym sa...

TACK för pepp! Och att komma in hit gör mig garanterat gladare!

Tack!

Ingela la la sa...

Jättefina kort!

Nu ska jag kika vidare.

Ingela

idémakeriet sa...

Vad roligt att du ville vara med i tävlingen, tyvärr hade du inte tur.
Jag hade så gärna uppfylld dina önskningar med men det får vara en annan gång.
Hela veckan gäller det fraktfritt leverans när du beställer något ur webbutiken.
Ha det så bäst.
Kram Gerda

chokladblomma sa...

Här pysslas det på ser jag!!
Ikväll tog jag ett beslut... det blir inga egentillverkade julkort i år. Jag hinner inte! Satsar på nästa år istället!
Ha det gott!
Kram

♥ Fyra årstider sa...

Mina ligger på lådan, fick bli barn på bilden.
Kram Lotta

Malin sa...

Oj, vad snyggt. JAg ger mig nog aldrig på hemmagjorda julkort igen. Det tar sån tiid=)

Kram

Anonym sa...

Åh så fina kort!
Sådana vill jag gärna ha i min brevlåda nu till jul!
:-)

Du pysslar och står i! Kul att kika in hos dig!