söndag 6 juli 2008

Semester!!



Äntligen har jag börjat min semester, det var länge sedan den var så efterlängtad. Igår hade jag och en kompis en underbar dag på Landebadet med barnen medans grabbarna var på Springsteen.


Dessa fina blommorna fick jag av mina killar i onsdags när jag fyllde, tyvärr har de redan slokat, de gillade inte sommarvärmen vi fick. Jag fick bokstavsstämplar, stegräknare och ett Singstar också. Så nu måste jag få till en tjejfest!


Själv tycker jag att det var underbart igår, efter att jag fått alla barn i säng (de har haft varsin kompis som sover över) la jag mig i soffan på altan och läste. Det var jätte mysigt trots att regnet hade kommit då. Altanen är det bästa vi har gjort sedan vi flyttade till huset tror jag, den är stor, under tack och man går ut direkt från köket. Underbart!!


Så här fin båge har jag som går in till trädgården, den är inklädd i kaprifol. Bohusläns landskapsblomma!

Nej, nu måste jag gå och se hur det går för alla barnen. Jag vet att de stora spelar tv-spel och jag tror att de små sover fortfarande. De små låg och pratade till tolv i natt, inte illa för två 4-åringar!

Kram, Helen

Inga kommentarer: