måndag 21 juli 2008

Lisebergs tripp

Igår var vi på Liseberg tillsammans med en annan familj, det var roligt som vanligt. Barnen åkte en massa; den äldste sonen åkte Lisebergsbanan 6 gånger! Han tjatade dessutom om att få åka Balder men efter att jag åkt den och nästan skrikit mig hes beslöt jag att han får vänta åtminstone ett år.

Vi hade tur med vädret men det kom ett par korta regnskurar och då bjöd himlen på denna regnbåge.

Detta kort har jag gjort som inbjudningskort till våran kräftskiva. Kräftan kommer från en servett och bokstäverna har jag ritat av från en bokstavsmall och klippt ut sedan; var lite pilligt och tog lite tid men jag tyckte att resultatet blev bra.

Nej, nu är det dags för sängen imorgon ska vi packa för på onsdag åker vi till Danmark och Legoland.

Kram, Helen

1 kommentar:

Från A till O med Jenny sa...

Vad kul att du tittade in och lämnade ett litet avtryck hos lilla mig. Vad roligt att ni hade kul på Liseberg, har själv inte varit där på flera år så jag har inte ens åkt balder
Ha det gott
kram