torsdag 26 juni 2008

Fröken present



Idag har den yngste sonen presentat sin fröken med paket och kort.


Otroligt dåligt kort, men det här halsbandet fick i alla fall fröken. Pärlan som hänger längst ner är en stor fyrkantig, grön glaspärla. Hoppas att hon blev glad för det, jag vet att hon gillar grönt i alla fall.


Ett kort fick det ju bli också. Har gjort detta på samma stomme som det förra jag visade. Papprena fyndade jag innan Dekorera Medmera stängde i Färgelanda. Ordet Tack har jag skrivit med reliefliner från Panduro.

Måste nog försöka få städat lite idag så att jag med gott samvete kan lägga mig med min bok ikväll. Jag håller på med Snö och aska av Diana Gabaldon, så himla bra serie. Tur att jag fick tips om den av en kollega som dessutom lånar ut dem till mig.

Ha det gott!

Kram Helen

Inga kommentarer: