tisdag 10 juni 2008

Vilken underbar helg!

Vad kan man mer begära än fint väder, bad och trevliga vänner!? Vi har ägnade helgen åt bad, solning, grillning om trevligt umgänge med våra vänner. Kanske fick ryggen lite väl mycket sol under söndagen men det är smällar man får ta. Igår fick jag vara stolt mamma och vara med på äldste sonens avslutningsfest i förskoleklassen, det var en trevlig timme när barnen sjöng, vi lekte, de fick sina pärmar och vi fikade. Idag fick jag dessutom vara med på skolavslutningen i kyrkan (jag jobbar ju på samma skola). Det är stämningsfullt med skolavslutning tycker jag.

Min man hade dock inte fattat att det skulle vara lite festligt så ingen fika och köttbullar och makaroner till lunch! Ja, ja livet kan inte vara toppen jämt. Sonen var nöjd, han hade fått en peng av farfar.

Ha det gott!
Kram Helen

P.S. imorgon kommer den utlovade bilden på fotlänk!

Inga kommentarer: