söndag 30 maj 2010

Ett litet, litet namnsdagskort


Maken och äldste sonen hade namnsdag samma dag, vi brukar inte fira namnsdagar särskilt men jag tyckte att det kunde vara kul med ett litet, litet kort. Jag har testat lite olika saker; riva små bitar och kombinera och plissera papper. Inget särskilt men kul att göra:) Just detta kortet fick sonen och han blev jättenöjd i alla fall.

Dagen idag började med frukost på sängen och fint paket (visar innehållet en annan gång) och gosiga barn i sängen:) Sedan var det dags för äldste sonens fotbollssammandrag, de spelade jättebra men tyvärr förlorade de båda sina matcher:( Sonen är nog ingen blivande Zlatan men han kämpade som en lite blå idag, så det var en mycket stolt mamma som stod vid sidan och tittade på. Innan vi skulle till svärmor hann jag med att måla ramarna en andra gång och frysa in rabarber som jag fick av mamma igår. Nu återstår bara att krama kudden.
Kram, Helen

5 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Tack för titten inne hos mig.....Ha en bra dag! Kram Therese

Sara sa...

Hejsan
Vilken härlig blogg du har! Mycket fint att kika på, ska börja nu :-)
Kram

Huset vid ån sa...

Tack för dina rara o omtänksamma ord inne hos mig...Kram Therese

Vickan sa...

Hej! Å vad roligt att du också kom med! Det ska bli så himla kul! Lycka till!

Vero sa...

Hej hej!

Hoppas att solen skiner på dig idag. Här i Östhammar är det riktigt riktigt vacker även idag.

Ska snart iväg och öppna butiken, eller jag har nästan 2,5 timma kvar hemma så jag njuter vidare på mitt kaffe.