torsdag 20 maj 2010

Mitt hjärtas kära


Detta är ett trähjärta jag fyndade när Panduro reade sina julsaker i januari, jag målade den enkelt med vit hobbyfärg innan jag målade namnen med svart och i rött. (Jag vet att bilden är väldigt suddig men man ser ändå ganska bra) Namnen är mina älskade söners.

Bloggen har fått stå tillbaka en hel del det sista, jag har ägnat en del tid till att motionera; maken och jag är ute två dagar i veckan och promenerar/småspringer efter barnen har lagt sig. Jag har dessutom dansat linedance en dag i veckan i 8 veckor, så himla kul men nu är det tyvärr slut:(

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan väntar sängen på mig!
Kram, Helen

1 kommentar:

johalisa sa...

Hej Helen!
Jag heter Jenny Borg och är reporter på tidningen Biohusläningen. Jag skulle vilja skriva ett reportageom dig. Mejla ditt telefonnummer till mig om du är intresserad jenny.borg@bohuslaningen.se