fredag 23 maj 2008

Redan fredag?

Denna veckan har gått sååå fort, tiden bara rusar fram just nu. Har fullt upp på jobbet med utvecklingssamtal. Jobbet kvällen både i måndags och tisdags. Men nu ser jag fram emot helgen.


Jag ska på klassfest imorgon. Det är 20 år!!!! sedan jag gick ur sexan. Kan inte fatta var tiden har tagit vägen. Så jag ska hemma och sova hos mamma och pappa. Barna får också följa med, deras pappa ska jobba imorgon och vet inte när han slutar. Innan jag ska på klassfest så ska lill killen hinna gå på kalas också. Det är mycket att stå i hela tiden.

Så här fint har vi det på våran ute trappa, murgrönan har överlevt ute hela vintern, så det var bara att komplettera med vita violer och lilablå tulpaner. Den vita "stenen" har jag köpt på Åhléns. Det syns kanske inte så tydligt men det står Welcome på den, jag tyckte att den gjorde sig så bra bredvid krukan.

Ha nu en underbar helg!

Kram, Helen

Inga kommentarer: