måndag 19 maj 2008

Är alla dagar i maj superhektiska?

Jag börjar tro att det är så, det blir väl som en del kompisar sa när jag seglade; sova får du göra när du blir pensionär!

Började jobba klockan sju idag och åkte från jobbet halv sju på kvällen (vi hade ett utvecklingssamtal med den äldste sonen också) och imorgon börjar jag kvart över åtta och räknar med att gå hem vid sex tiden. Det är inte ens övertid! Det kallas så fint planeringstid. Vi har i alla fall fått klart våra semestrar idag, äntligen, så jag ska ha fem veckor ledigt i sommar i alla fall det ska bli skönt.


Nu får jag sluta klaga!

Det här halsbandet tänkte jag att min mamma ska få på mors dag till helgen. Hon har tittat på det hos mig men kunde inte bestämma sig för om hon skulle köpa det eller inte, så nu får hon det hoppas att hon blir glad.

Ha det gott!

1 kommentar:

Annika sa...

Tror din mamma blir glad det var jättefint, tack för kommentarerna på min sida:)

Annika