måndag 12 maj 2008

Äntligen lite nygjorda saker!




Detta kortet gjorde jag och skickade till min kusin när de fick sin lilla tjej nu i år. Lite flickigt med rosa men inte för gulligt, jag är dålig på gulliga saker har ju bara pojkar själv.


Detta kortet gjorde jag till min svärmor när hon fyllde i april. Jag fick en guldstämpel dyna i julklapp av min svåger som jag har provat att använda här, det syns lite dåligt på kortet.

Jag har förstått när jag läser andras bloggar att man ska skanna in korten så jag måste nog lära mig skannern. Det får bli till sommaren när mötena, utvecklingssamtalen och avslutningskalasen är över. Har dubbelt av det mesta eftersom jag jobbar i en förskoleklass på skolan och har den äldste sonen i den andra, så det är ingen risk att jag missar skolavslutningen i alla fall.

Har haft hur mycket som helst över mig idag men nu är listan avbetad, känns så skönt. Ska snart kolla till yngste sonen vars hand svullnade upp igår kväll, antagligen ett bett av något slag. Så manen fick idag åka till vårdcentralen där han fick kortison tabletter och allergi medicin. Sedan hade vi turen att farfar var ledig och gärna passade honom på eftermiddagen. Tur vi har farfar annars hade det inte gått eftersom min man jobbar två skift.

Ha det gott!

Kram

Inga kommentarer: