söndag 5 maj 2013

Söndagkväll

Ligger här i soffan och känner mig nöjd över helgen. I fredags blev det en långpromenad på 7,5 km. Lördagen började med sovmorgon, låg och drog mig. Sedan drog vi igång och röjde i ett förråd under trappan, fy vad mycket skit vi samlat på oss! En del saker (inget skit:) har jag lagt ut på en lokal köp- och sälj sida, en liten, liten slant kan det ju bli.
På eftermiddagen drog vi till Torp köpcentrum och handlade skolavslutningskläder till äldste sonen, så nu är det klart för bägge barnen. En tur till mina föräldrar hann vi också med. Idag fortsatte röjande så imorgon får maken ta en tur till tippen:) Blev en långpromenad till idag! Så nöjd efter att ha gått samma sträcka tre gånger denna veckan!!

Bara för att få med lite bilder så visar jag två instagram foto på två nya inspirationstidningar:)

Kram Helen



1 kommentar:

Grodmamman sa...

Härligt med långpromenader!
Skönt att röja ur förråd också. Borde ta tag i vårt förråd/arbetsrum igen, men inspirationen finns inte.
Ha en skön helg! Jag är långledig och det känns väldigt skönt!:)
Kram