onsdag 20 mars 2013

Påskägg pyssel

Nu kommer det äntligen ett litet inlägg:) Livet snurrar på i full fart, förkylningarna har dragit vidare, grabbarna spelar fotboll och vintern kom visst tillbaka igen!

Idag har jag kört i full rulle, jobbade 6-13, planerade fram till kl.14, hem med lillkillen, iväg för att köpa en present, förhandling kl.15 och efter det blev det pyssel hemma hos en vän! Såååå kul med en pysseleftermiddag/kväll! Jag pysslade med ett påskägg, köpte ett ägg för några år sedan på Åhléns målade med akryl och hobbyfärg. Öste sedan på med blommor och utstansade fjärilar, lite stickles i blommorna, gick lite all in den här gången:)

Nu är det dags för sängen!
Kram, Helen

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Började nästan undra vart du tagit vägen!;)
Mysigt med pysselem/kväll. Jag och min kusin ska träffas på söndag och påskpyssla.
Kram

Therese sa...

Se där, några uppdateringar, precis som Grodmamman började jag undra... ;-D Så fint ägg du pysslat, har inte gjort några ägg i år, men blir sugen då jag ser ditt! KRAM