lördag 6 november 2010

Värmeljus förvaring

När jag skulle på tjejfest förra veckan så ville jag ha med mig en liten gåva till värdinnan, efter mycket funderande så kom jag på att jag kunde använda en tom Pringles burk till värmeljusförvaring. Jag valde ett vintertema eftersom den tiden snart är här. Tyvärr är inte korten de bästa men det hann bli mörkt innan jag var färdig:(


Här har vi njutit av en mycket slapp lördag idag, såååå härligt och välbehövligt. Tyckte maken väckte mig tidigt idag men klockan var visst 11:) Kommer inte ihåg när jag lyckades sova så länge.

Igår var vi hos kompisar på en liten Halloween fest (bara barnen klädde ut sig) och det var som vanligt trevligt och roligt att träffas. Yngste sonen sov kvar så det var bara äldste sonen som vi stoppade ner i den gamla dubbelvagnen och gick hem i en kall, stjärnklar natt.

Nu stundar snart lite lördagsmys med räkor för oss vuxna och tortillas med kyckling till barnen. Imorgon blir det fotbollen för äldste sonen, kanske en tur till badhuset för att avsluta med buggkurs för mig och maken på kvällen:)

Kram, Helen

1 kommentar:

Sofie sa...

Vilken mysig helg ni verkar ha haft och vilken fin värmeljusförvaring! Fiffigt att göra av ett pringlesrör.

Lycka till i min tävling, kul att du är med och tävlar!

Kram, Sofie